اخبار, تلویزیون, صوتی و تصویری

ورود به منو مخفی تلویزیون سامسونگ

منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های هوشمند، لوازم دیجیتالی جدیدی هستند که امروزه در اکثر غریب به اتفاق خانه ها و محل های کار ما، قابل رویتند. این محصولات با تنوع شکل و ابعاد و نیز امکانات و قابلیت های گوناگون و جالبی که ارائه می دهند، جایگاه ویژه ای را برای خود در بین کاربران به دست آورده اند. معمولا بسیاری از این امکانات، توسط منو ها  و دکمه های ریموت کنترل تلویزیون قابل دسترسی هستند ولیکن برخی از این امکانات ممکن است از چشمان شما پنهان باشد و شما نیازمند تغییر یا فعال / غیرفعال نمودن آن باشید. در این صورت چه؟ منوهای مخفی دقیقا همان پاسخی هستند که شما به دنبال آن هستید. امکاناتی در منو مخفی تلویزیون ها گنجانده شده است که کاربران با دسترسی به آن می توانند تنظیماتی را اعمال نمایند. در این پست قصد داریم به راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون سامسونگ بپردازیم.

در بیشتر تلویزیون‌های هوشمند جدید یک منوی مخفی وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تنظیمات اصلی تلویزیون را تغییر دهد. برای دسترسی به منوی مخفی روش‌های متفاوتی وجود دارد و این روش در هر برند تلویزیونی متفاوت است. ما در این مطلب نیکتال قصد داریم تا روش‌های دسترسی به منو مخفی تلویزیون سامسونگ را برای شما توضیح دهیم. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

منوی مخفی تلویزیون سامسونگ چه کاربردی دارد؟

اصلی ترین کاربرد منو مخفی تلویزیون های هوشمند samsung دسترسی کاربران به امکانات متعدد دستگاه است. از طرفی دسترسی به منو مخفی تلویزیون سامسونگ به کاربران امکان دستیابی به تنطیمات اصلی تلویزیون را می دهد. منظور ما از تنظیمات اصلی تلویزیون، تنظیماتی هستند که معمولا تنها تعمیرکاران به آنها دسترسی دارند و کاربران عادی قادر به تغییر دادن آنها نیستند. پیش از فعال کردن منوی مخفی تلویزیون سامسونگ و دسترسی به منوی مخفی باید بدانید که تغییر نادرست این تنظیمات ممکن است باعث بروز مشکل، نقص فنی یا حتی از کار افتادن تلویزیون شما گردد.

بنابراین بهتر است پیش از تغییر دادن این بخش، با مفهوم هریک از گزینه های موجود و عملکردی که انجام می دهند آشنایی کامل داشته باشید. نکته دیگر این که با دسترسی به منو مخفی تلویزیون Samsung خود می توانید مواردی مثل موقعیت رنگ، ارتفاع تصویر، طول تصویر، فعال و یا غیر فعال سازی امکانات و ویژگی های تلویزیون و موارد این چنینی را به راحتی تغییر دهید. فعال کردن منو مخفی تلویزیون سامسونگ روش ها و مراحل مختلفی دارد که در ادامه شما را به همه آنها آشنا خواهیم کرد.

راهنمای ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

اگر تلویزیون سامسونگ در اختیار دارید که می خواهید به منوی مخفی آن دسترسی داشته باشید راه های برای انجام این کار دارید. البته به احتمال زیاد فقط یکی از راهکارها برای تلویزیون شما مناسب خواهد بود و از طریق یکی از آنها می توانید به منو مخفی تلویزیون سامسونگ دسترسی داشته باشید.

دسترسی به منوی مخفی به شما این امکان را می دهد به تنظیمات اصلی تلویزیون که در اکثر موارد تنها تعمیرکاران به آنها دسترسی دارند، دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. البته در مواردی که تغییر می دهید لازم است دقت زیادی داشته باشید و مواردی را تغییر ندهید که در موردشان آگاهی ندارید. زیرا با این کار ممکن است تلویزیون تان را از کار بیندازید. البته در بسیاری از موارد می توانید تنها با خاموش و روشن کردن تلویزیون به حالت اولیه برگردید و تنظیماتی که روی تلویزیون انجام داده اید به حال اولیه خود باز خواهند گشت.

پس از دسترسی به منو مخفی تلویزیون سامسونگ می توانید تنظیمات داخلی را تغییر دهید ، این تنظیمات شامل موقعیت رنگ ، ارتفاع تصویر ، طول تصویر، فعال و یا غیر فعال سازی امکانات و ویژگی های تلویزیون و مواردی این چنین خواهد شد. ما در اینجا تمامی حالات دسترسی به منو تنظیمات را ذکر خواهیم کرد ، برای اینکه مشخص شود کدام روش مناسب تلویزیون شماست لازم است یک بار تمامی موارد را امتحان کنید و روش مورد نظرتان را پیدا کنید.

ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

آموزش فعال سازی منو مخفی تلویزیون سامسونگ

برای فعالسازی منو مخفی تلویزیون سامسونگ روش‌های گوناگونی وجود دارد. در این بخش به پنج نمونه از روش‌های موجود جهت فعالسازی منو مخفی تلویزیون های سامسونگ اشاره خواهد شد. اگر از کاربران تلویزیون های سامسونگ هستید، می‌توانید همه روش‌ها را امتحان کنید تا روش سازگار با تلویزیون خود را پیدا کنید.

  • روش اول: power off >> display >> pstd >> mute >> power on
  • روش دوم: info >> menu >> mute >> power
  • روش سوم: mute >> 1 >> 8 >> 2 >> power
  • روش چهارم: std >> help >> sleep >> power
  • روش پنجم: sleep >> p.std >> mute >> power
  • روش ششم: std >> menu >> sleep >> power
  • روش هفتم: display >> menu >> mute >> power

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ و تمام اقدامات مربوط به آن در واحد تعمیرات سامسونگ انجام می شود. وقتی مدت زیادی مثلا چند سال از کار تلویزیون می گذرد، بروز مشکلاتی مثل سیاه شدن تصویر، خاموش شدن، روشن نشدن، تاریکی بخشی از تصویر و … در آن چندان دور از انتظار نیست. با شناسایی و تعمیر یا تعویض بخش های آسیب دیده در این شرایط، مشکلات دستگاه برطرف شده و مجددا مثل روز اول کار خواهد کرد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ ضمن بهره مندی از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و استفاده از متدهای نوین تعمیراتی شرایطی را فراهم آورده که تمامی ایرادات این دستگاه به شکل حرفه ای برطرف گردند. همکاران ما تجربه بالایی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و به ویژه تلویزیون دارند و قادر به شناسایی و رفع انواع مشکلات این محصول می باشند.

در این پست سعی کردیم به اختصار به موضوع راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون سامسونگ بپردازیم. اگر در خصوص حالت استندبای تلویزیون سامسونگ نیز سوال دارید، مقاله حالت استندبای در تلویزیون سامسونگ را از مجله الکترونیکی نیکتال مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به محتوا
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها